W dzisiejszej – bardzo już nasyconej – gospodarce, konkurencja wśród sklepów online, wyrastających zresztą jak grzyby po deszczu, staje się coraz większa. Coraz trudniej jest przyciągnąć i zatrzymać potencjalnego klienta na konkretnej stronie, ponieważ ten wie doskonale, że od znalezienia bardziej interesującej go oferty dzieli go zaledwie kilka kliknięć myszką. Często dzieje się tak, że pierwsze klika-kilkanaście sekund decyduje o tym, czy ewentualny klient zdecyduje się na zakupy właśnie w Twoim sklepie internetowym, czy stwierdzi, że lepiej będzie szukać najlepszego produktu dalej. Dlatego właśnie powinieneś mieć asa w rękawie i sprawić, żeby sposób, w jaki prowadzisz swój biznes w Internecie był jak najbardziej skuteczny.
Aspekt wizualny Twojej internetowej wizytówki
Oczywistym jest, że strona wizualna Twojej działalności w Internecie powinna przyciągać wzrok i prezentować się bez zarzutu. Pomyśl sam: gdybyś poszedł na zakupy do fizycznego sklepu, który posiada w asortymencie produkty słabej jakości, a do tego zupełnie nie dba o estetykę i ekspozycję towaru, prawdopodobnie w ciągu minuty opuściłbyś ten sklep, prawda? To samo dotyczy stron internetowych oferujących użytkownikom sieci swoje usługi i towary. Pomyśl zatem o kliencie i o tym, jakie powinny być jego wrażenia po zetknięciu się z Twoją stroną? Odpowiedź nasuwa się sama: muszą to być wrażenia pozytywne, wzbudzające zaufanie i chęć dalszej nawigacji po stronie.
UX równie ważne, jeśli nie ważniejsze niż wygląd
Łatwość nawigacji to bezsprzecznie jeden z najważniejszych aspektów dobrze zbudowanej strony. Jeśli nawigacja szwankuje, Twoi klienci nie będą mogli przeglądać Twojego sklepu i znaleźć produktów, których szukają. To nie tylko może rozdrażnić i zdenerwować klienta, ale też spowodować, że nigdy nie wróci on już do Twojej witryny. Niewykluczone, że odradzi korzystanie z niej także swoim znajomym. Upewnij się zatem, że Twoja firma przeprowadza odpowiednie testy wśród użytkowników, jeszcze przed uruchomieniem Twojej strony internetowej. Bądźmy szczerzy: niektóre strony internetowe potrafią doprowadzić nas do absolutnego szału, kiedy na nie trafiamy. Twoja witryna nie powinna więc pod żadnym pozorem odbierać potencjalnym klientom przyjemności z przebywania na stronie i zakupów. Podsumowując – powinna to być strona przejrzysta i łatwa w odbiorze.
Czego brakuje na Twojej stronie? Callback widget’u!
Zastanawiasz się pewnie, czy skoro Twoja strona powinna być maksymalnie uproszczona wizualnie, podobna do tysięcy tego typu stron, to czy istnieje szansa, aby w jakikolwiek sposób się wyróżniała i dawała Ci przewagę nad konkurencją? Otóż tak, istnieje. Wystarczy, że zainteresujesz się CallPage: dzięki tej innowacyjnej usłudze będziesz w stanie przyciągnąć do siebie znacznie więcej klientów, niż myślisz! Wystarczy krótka chwila, byś zrozumiał, jak działa usługa callback, żeby natychmiast chcieć wykorzystać ją w swoim biznesie. O czym więc mowa?
Czym jest dodatek na stronę o nazwie CallPage?
CallPage to nic innego, jak doskonałe, nowoczesne narzędzie wspierające istniejące już biznesy i pomagające im w pozyskiwaniu nowych klientów. W zależności od tego, na czym głównie koncentruje się Twoja działalność, CallPage może pomóc Ci w sprzedaży, ale także stanowić swego rodzaju serwis lub infolinię. Dzięki użyciu CallPage na Twojej stronie internetowej, osoby zainteresowane Twoją ofertą mogą w szybki i prosty sposób poznać jej szczegóły, co może je zachęcić do zawarcia z Tobą umowy lub też dokonania konkretnego zakupu. Przeczytaj ten artykuł https://www.kupony.org/blog/callpage-widget-na-twojej-stronie-pomoze-ci-zwiekszyc-sprzedaz/, jeśli chcesz wiedzieć więcej.
Jak skutecznie wykorzystać CallPage w biznesie?
Brzmi obiecująco, prawda? Z pewnością jednak zadajesz sobie pytanie, na czym polega użycie CallPage i jak usługa ta działa w praktyce? To banalnie proste! Gdy zdecydujesz się umieścić na swojej stronie callback widget, Twój ewentualny klient zyskuje opcję kliknięcia w charakterystyczną ikonę. Wówczas na ekranie jego komputera/smartfona pojawia się wyskakujące okno, w którym może on podać swój numer telefonu. Potencjalny klient połączyć się może dzięki temu z pracownikiem Twojej firmy lub konsultantem, który w ciągu kilku minut będzie w stanie rozwiać wszelkie jego wątpliwości dotyczące oferowanych przez Twoją stronę usług. W ten właśnie sposób możesz zdobyć zaufanie klienta i sprawić, by chciał czym prędzej skorzystać z Twojej oferty. Wszystko opiera się zatem na przejrzystości i zaufaniu: nic nie może bowiem zastąpić rozmowy, w której pracownik rozwiewa wątpliwości niezdecydowanego klienta i wyjaśnia mu, co ten powinien zrobić. Pomysł genialny w swej prostocie, prawda?
Jak zainstalować CallPage na stronie internetowej?
Instalacja CallPage na Twojej stronie pozwoli Ci w bajecznie łatwy sposób przekształcić niezdecydowanego użytkownika Twojej strony w jej klienta. Internauci mogą bowiem od razu nawiązać z Twoją stroną kontakt telefoniczny, a w ciągu trwania rozmowy, mogą dojść do wniosku, że opłaca im się zostać Twoimi klientami. CallPage może również oferować połączenie automatycznie, bez jakiejkolwiek wcześniejszej akcji podejmowanej przez odwiedzającego Twoją witrynę. Każda strona internetowa powinna iść z duchem czasu i stawiać na nowatorskie rozwiązania, dlatego bez względu na to, czy prowadzisz małą firmę, czy ogromny biznes, możesz śmiało rozważyć przetestowanie i wdrożenie rozwiązań, jakie gwarantuje Ci CallPage. Nie pozwól, aby Twoja firma została w tyle.
CallPage świetnie działa w Polsce, a poza nią?
Dzięki CallPage, możesz osiągnąć wymierne korzyści, które przełożą się niewątpliwie na sukces Twojego biznesu. W dużym skrócie, dzięki tej usłudze będziesz mógł zarządzać połączeniami, które w krótkim czasie mają szansę przyciągnąć do Twoich produktów całą masę nowych klientów, a jak powszechnie wiadomo, oni oczekują sprawnej i bezproblemowej realizacji usług. Nie obawiaj się, obsługa usług callback jest wygodna i niezwykle intuicyjna, co dodatkowo ułatwi pracę Tobie i Twoim podwładnym na co dzień. Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja firma ma możliwość skorzystania z CallPage mając na względzie położenie geograficzne, nie musisz się martwić, usługa jest bowiem dostępna w większości krajów europejskich (Wielka Brytania, Czechy, Portugalia, Finlandia, Polska, Włochy, Hiszpania, Francja, Holandia, Niemcy, Irlandia, Szwecja, Norwegia, Rumunia czy Belgia) oraz innych zakątkach świata (USA, Kanada, Brazylia, Australia i Oceania, Singapur czy Indie).
Bez wątpienia CallPage to jedna z lepszych inwestycji związanych ze stroną lub sklepem internetowym, jakie można sobie wyobrazić. Zwraca się bardzo szybko. Jeśli jednak chcesz mieć narzędzie CallPage jeszcze taniej to sprawdź aktualne kupony rabatowe tutaj https://www.kupony.org/sklep/callpage/.
Recent Comments